Stress- en Burn-outcoach, leer op een praktijkgerichte manier de kneepjes van het vak

Druk, druk, druk! We hebben allemaal wel eens periodes waarin we ontspanning vergeten en afspraken, taken en deadlines zich opstapelen. Wie gevoelig is aan stress heeft op deze manier kans om in een burn-out terecht te komen. Gelukkig helpt een Stress- en Burn-outcoach hen daarbij!

In deze lessen leer je een burn-out herkennen en oorzaken van stress aanpakken. Je komt te weten hoe je een begeleidingstraject op maat van je cliënt opstelt met behulp van verschillende coachingtechnieken en hoe je een burn-out voorkomt.

Als Stress- en Burn-outcoach zet je je kennis en vaardigheden doeltreffend in voor het mentale welzijn van je cliënt. Kortom, een job waar je extreem veel voldoening uithaalt!

Niet de situatie zelf, maar onze gedachten erover veroorzaken stress

David Allen.
cpWouldYou
  • een luisterend oor bieden aan wie symptomen van een burn-out vertoont
  • weten hoe je een burn-out en stress omzeilt
  • aangetoonde technieken toepassen om mensen weer energie en zelfvertrouwen te geven
  • een carrière opbouwen waar je veel voldoening uithaalt
Stress- en Burn-outcoach
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Avondonderwijs
  • cpCourseTypeVirtual
  • 10 cpCourseTypeDurationLessonVirtual cpCourseTypeDurationLesson cpLessonsPer 3 cpHoursPerClass
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €461

cpVirtualClasses
cpVirtualWhatItMeansOne
cpVirtualWhatItMeansTwo

cpVirtualWhatItMeansText
cpProgram Stress- en Burn-outcoach
Stress- en Burn-outcoach avondschool
cpCourseContent
  • Wat is een burn-out?
  • Gesprekstechnieken
  • Coachingtechnieken
  • G-denken
  • Assertiviteit
  • Ontspanningsoefeningen
  • Timemanagement
  • Een burn-out voorkomen
  • Werken als coach
Volwassenenonderwijs Stress- en Burn-outcoach
cpSkillsAndSkills
  • Je beheerst verschillende gespreks- en coachingtechnieken
  • Je herkent tijdig signalen van een burn-out
  • Je stelt een coachingtraject op maat van je cliënt op
Stress- en Burn-outcoach volwassenenonderwijs
cpFutureOpportunities
  • Zelfstandig Stress- en Burn-outcoach
  • Zet je kennis in voor het welzijn van je eigen werknemers
  • Workshops burn-outpreventie geven

cpStartingDatesGroupCourse Stress- en Burn-outcoach

startdataEmpty

cpPracticalInfo

De opleiding Stress- en Burn-outcoach bestaat uit 10 interactieve lessen op vaste dagen. Elke les duurt 3 uur en wordt live gedoceerd. Via eCampus heb je toegang tot ons online leslokaal. Je volgt de lessen dus digitaal waar je maar wilt. Je hebt de keuze om je camera aan te zetten zodat je medestudenten je zien. In het overzicht met de startdata van de opleiding Stress- en Burn-outcoach vind je per lessenreeks alle lesdagen terug.

cpClickHereForStartingDates

cpFinancialInfo

Voor je opleiding Stress- en Burn-outcoach betaal je 461.00 euro. In ruil krijg je een professioneel docent die jou tot in detail uitlegt hoe je mensen met een burn-out er weer bovenop helpt, het gebruik van de videochat-applicatie en het examen op het einde van je opleiding. Alles voor een ideale start!

Stress- en Burn-outcoach
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Avondonderwijs
  • cpCourseTypeVirtual
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €461

cpStartNewCarreer Stress- en Burn-outcoach. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Avondonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Stress- en Burn-outcoach

Het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is de belangrijkste opleidingsverstrekker van Vlaanderen op het gebied van professionele opleidingen voor volwassenen. Er worden lessen georganiseerd in alle grote steden in Vlaanderen zodat je steeds in jouw buurt kan studeren. Kiezen voor het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is kiezen voor studeren in een inspirerende omgeving. Je kan rekenen op gemotiveerde en professionele docenten.

appDownloadTitle
cpVirtualUSP1
cpVirtualUSP2
cpVirtualUSP3

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

Nele

Ik vond de lessen heel interessant. Heel fijn om een ervaren leerkracht te hebben dat was ook duidelijk merkbaar aan de voorbeelden en extra uitleg vanuit de praktijkervaringen.

cpT2Name

cpT2Testimonial