Webdesigner, cpProfessionWithFuture

Wil jij klantvriendelijke websites ontwerpen, bouwen, implementeren en beheren? Websites die aanzetten tot actie en uiteindelijk meer leads en sales genereren? Dan is de thuiscursus Webdesign perfect voor jou.

In deze opleiding word je online begeleid door een professionele docent met jaren ervaring als webdesigner. Je leert grafisch vormgeven met CSS en HTML. Je combineert technische functionaliteiten met gebruiksvriendelijkheid en surfcomfort. Uiteraard is er ook aandacht voor de lay-out en het kostenplaatje.

Dankzij de thuisstudie Webdesign leer je stapsgewijs zelf codes en termen gebruiken om vanaf de basis een website op te maken en te bewerken. Zo bied je je klanten een creatief, dynamisch en professioneel ontwerp!

Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works.

Steve Jobs
cpWouldYou
  • zelf aantrekkelijke en gebruiksvriendelijke websites maken
  • leren werken met HTML en CSS
  • een oude website in een hip en modern jasje steken
  • snel starten als professioneel Webdesigner
  • thuis op eigen tempo studeren, met online begeleiding door een echte developer
Webdesigner HTML5 CSS3
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €349€279.20
cpProgram Webdesigner HTML5 CSS3
cpCourseContent
  • Starten als Webdesigner in hoofd- of bijberoep
  • Belangrijke begrippen
  • Een professionele website bouwen
  • Correct werken met HTML en CSS
  • Creatieve grafische vormgeving met HTML en CSS
  • Het testen van de website
  • Trouble shooting en het oplossen van problemen
cpSkillsAndSkills
  • Coderen en werken met HTML en CSS? Dat doe jij vlotjes!
  • Een volledige website vanaf nul opbouwen, testen en probleemvrij maken
  • De wensen van een klant vlot omzetten in een professionele en aantrekkelijke website
cpFutureOpportunities
  • Webontwerper bij elk soort onderneming of organisatie
  • Webdesigner bij een design-, reclame- of marketingbureau
  • Zelfstandig webdesigner
cpTeachers Webdesigner HTML5 CSS3

cpPracticalInfo

Je gaat direct aan de slag na je inschrijving! De digitale cursus staat binnen de minuut op jouw profielpagina en op het online studentenplatform. De papieren versie gaat onmiddellijk op de post. Die weet je dus snel bij jou thuis in de brievenbus te vinden. Je krijgt een jaar lang online begeleiding van een gepassioneerd topdocent. Dankzij de flexibiliteit van een thuisstudie studeer je waar en wanneer je wil. Wanneer je slaagt voor jouw opleiding, versturen wij jou het diploma.

cpFinancialInfo

Je betaalt voor je opleiding Webdesigner HTML5 CSS3 maar 349.00 euro. Hiervoor krijg je allereerst een uitgebreid cursusboek met duidelijke instructies en uitdagende opdrachten. Je krijgt ook een jaar lang professionele online begeleiding van een topdocent die webdesign in zijn/haar bloed heeft zitten. Ten slotte krijg je toegang tot ons online studentenplatform én de mogelijkheid om binnen een ruime termijn van vijf jaar gratis examen af te leggen. Alles voor een succesvolle en vlotte thuisstudie Webdesigner HTML5 CSS3!

Webdesigner HTML5 CSS3
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €349€279.20

cpStartNewCarreer Webdesigner HTML5 CSS3. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Afstandsonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Webdesigner HTML5 CSS3

Het Centrum Voor Afstandsonderwijs is de belangrijkste opleidingsverstrekker van opleidingen in afstandsonderwijs in Vlaanderen. Door de jarenlange ervaring heeft de school een groot en gebalanceerd opleidingsaanbod uitgebouwd met relevante opleidingen voor de arbeidsmarkt. Kiezen voor het Centrum Voor Afstandsonderwijs is kiezen voor flexibel studeren waarbij je toch persoonlijk begeleid wordt door gemotiveerde en professionele docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

takeCourseAsPart

cpAllroundModalIntroText

cpAllroundHomeModalBody

cpExemptionDiscount
cpAllroundUSP1
cpAllroundUSP2
cpAllroundUSP3
Front End Developer ICT

• Diploma
  • cpHomeCourseType
  • €1266.50 insteadOfAbbr €1490
cpMoreInfoButton

cpProgram Front End Developer ICT

Zijn computers jouw speeltje en zie jij ICT als een bron van eindeloze mogelijkheden? Ben je bovendien visueel sterk en creatief aangelegd? Dan is deze allroundopleiding ICT & Webdevelopment jouw kans om als professionele ICT crack te schitteren!

Je leert websites creëren, vormgeven en beheren, een webshop opstarten en je lanceert doelgerichte marketingcampagnes. Als ICT professional word jij de sleutelfiguur voor bedrijven om hun online aanwezigheid te versterken en naar nieuwe digitale hoogtes te pushen.

Je gaat dan ook een gevarieerde en lonende carrière tegemoet waarin nieuwe uitdagingen jou elke dag verder aanscherpen als ICT expert.

savingsOnAllround

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

PATRICK

Ik wil de docent graag bedanken voor alle hulp. Dat heeft het studeren echt wel een heel stuk makkelijker gemaakt, zeker omdat ik nog geen achtergrondkennis of ervaring met webdesign had. Merci!

ELISE L.

Heel cool! Heb heel veel bijgeleerd over html en dat is iets wat altijd van pas zal komen bij mijn blog.

BRITTA L.

In minder dan een maand alles afgerond. Het ging heel vlot, simpel uitgelegd. Ik ga zeker nog een andere cursus proberen.

cpLiTestimonials

fCompareCourses