Hoe verloopt een groepsles of virtual class?

Het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is de belangrijkste opleidingsverstrekker van België en Nederland op het gebied van volwassenenonderwijs. De opleidingen worden gegeven door professionele docenten die allemaal hun strepen hebben verdiend binnen hun vakgebied. Ons doel? Jobgerichtheid. Als je bij ons je diploma behaalt, ben je perfect voorbereid op het werkveld en kan je direct starten als werknemer of zelfstandige.

Via onze school kan je cursussen volgen die je voorbereiden op een nieuwe carrière binnen diverse bedrijfssectoren. Onze avond- en weekendopleidingen zijn ontwikkeld door zelfstandige ondernemers en docenten met jarenlange ervaring in de praktijk. Je bent dus verzekerd van professioneel onderwijs door echte ervaringsdeskundigen.

Kies je opleiding uit ons gevarieerd en uitgebreid aanbod. Download een proefhoofdstuk of een infobrochure om meer te weten te komen over de inhoud van de opleiding en 100% zeker te zijn van je keuze. Kies of je de les in levende lijve of online als virtual class wil volgen

Bekijk de startdata en de locaties en schrijf je in voor de lessenreeks die jou het beste past. Inschrijven en betalen doe je makkelijk via de website. Zodra wij jouw betaling ontvangen hebben, is jouw plaatsje in de les gereserveerd en krijg je van ons een bevestigingsmail met daarin alle info omtrent jouw opleiding.

Kom de eerste les een kwartier op voorhand naar de leslocatie waar je begroet zal worden door een van onze medewerkers. Eenmaal plaats genomen in het lokaal, zal de docent je alle nodige info geven over het verdere verloop van de lessenreeks.

Op het einde van je opleiding, meestal de laatste lesdag, leg je het examen af. Behaal je minimum 60%, dan ben je geslaagd en mag je je diploma op de post verwachten!

Liever een thuisstudie?

Studeer je liever op je eigen tempo van thuis uit? Kies dan voor een flexibele thuisstudie! Naast het cursusboek dat naar jou wordt opgestuurd, krijg je ook een jaar lang online begeleiding van je docent via je persoonlijke eCampus. Bekijk het filmpje hiernaast en ontdek hoe studente Evi efficiënt haar diploma behaalde.

fCompareCourses

fCompareMax3Courses